Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Γιατί πήγε ο Νταβούτογλου στο σπίτι μιας Ελληνίδας που έχει λάβαρα του 1821

Η Ιωάννα Χατζημιχάλογλου μιλά για την αιφνιδιαστική επίσκεψη του Τούρκου ΥΠΕΞ


Τσάι και παράπονα για τη μειονοτική συνθηματολογία της Τουρκίας και τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων πρόσφερε μια Αθηναία στον Αχμέτ Νταβούτογλου. Εκτός οποιουδήποτε προγράμματος και πρωτοκόλλου, ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών βρέθηκε ως φιλοξενούμενος στο σπίτι της Ιωάννας Χατζημιχάλογλου για μια σύντομη κοινωνική επίσκεψη.


Το ασυνήθιστο αυτό γεγονός συνέβη την προηγούμενη εβδομάδα, κατά την επίσημη επίσκεψη του στην Ελλάδα. «Επιστρέφοντας σπίτι μου είδα κάποιους ανθρώπους να στέκονται μπροστά στην είσοδο της πολυκατοικίας μας Ρώτησα κάποιον στα αγγλικά τι συμβαίνει και μου απάντησε πως είχε έρθει στην πρεσβεία ο κ. Νταβούτογλου και τότε πετάχτηκε ξαφνικά ο ίδιος ο Τούρκος υπουργός και μου συστήθηκε. Απάντησα «χαίρω πολύ, Χατζημιχάλογλου». Το επώνυμό μου του έκανε εντύπωση και μου είπε πως ίσως έχουμε καταγωγή από την ίδια περιοχή της Μικράς Ασίας. Ήταν συμπαθέστατος και ευγενέστατος.Μου ζήτησε να με επισκεφθεί και φυσικά δέχτηκα αμέσως», αφηγείται η κ. Χατζημιχάλογλου στο «Πρώτο Θέμα».

Παρά τη μεγάλη έκπληξη της συνοδείας του κ. Νταβούτογλου, το ραντεβού με την παντελώς άγνωστη κλείστηκε επιτόπου. Οι άνθρωποι της ασφάλειάς του έκαναν επιδρομή στο σπίτι της για έλεγχο αλλά στη συνέχεια μετέφεραν στην κ. Χατζημιχάλογλου το αίτημα να γίνει η συνάντηση στην τουρκική πρεσβεία.

Το αίτημα απορρίφθηκε κι έτσι ο Τούρκος υπουργός μετέβη ο ίδιος στην οικία Χατζημιχάλογλου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...