Η Τουρκία ιδιωτικοποίησε τις δυο γέφυρες στο Βόσπορο αλλά και τους
βασικούς αυτοκινητόδρομου της χώρας έναντι 5.7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Μειοδότης του διαγωνισμούς είναι η κοινοπραξία του Τουρκικού Ομίλου Κοç
με την Μαλασινανών συμφερόντων όμιλο UEM Group. Είναι η μεγαλύτερη
ιδιωτικοποίηση στην Τουρκία μετά την πώληση του οργανισμού
τηλεπικοινωνιών της Τουρκίας έναντι 11 δις δολαρίων.
Η κοινοπραξία από το 2013 αναλαμβάνει την είσπραξη των διοδίων από τις γέφυρες και αυτοκινητόδρομους με την παράλληλη υποχρέωση ανακατασκευής,συντήρησης και διαχείρησης τους για τα επόμενα 25 χρόνια.
Τα σημαντικότερα σημεία που κέρδισε η κοινοπραξία είναι οι δυο γέφυρες του Βοσπόρου, και οι αυτοκινητόδρομοι Ανδριανούπολης-Κωνσταντινούπολης-Άγκυρας, Άγκυρας-Μερσίνης, Σμύρνης-Τσεσμέ,Σμύρνης-Αϊδινίου, Σμύρνης-Άγκυρας και άλλων πολλών σημαντικών οδικών δικτύων.
Η κοινοπραξία ανέλαβε την «βαριά συντήρηση» της δέυτερης γέφυρας στο Βόσπορο “Fatih Sultan Mehmet” που θα κλείσει για τουλάχιστον ένα έτος και αναμένεται να κοστίσει περισσότερο από 500 εκατομμύρια δολάρια.
Η κοινοπραξία από το 2013 αναλαμβάνει την είσπραξη των διοδίων από τις γέφυρες και αυτοκινητόδρομους με την παράλληλη υποχρέωση ανακατασκευής,συντήρησης και διαχείρησης τους για τα επόμενα 25 χρόνια.
Τα σημαντικότερα σημεία που κέρδισε η κοινοπραξία είναι οι δυο γέφυρες του Βοσπόρου, και οι αυτοκινητόδρομοι Ανδριανούπολης-Κωνσταντινούπολης-Άγκυρας, Άγκυρας-Μερσίνης, Σμύρνης-Τσεσμέ,Σμύρνης-Αϊδινίου, Σμύρνης-Άγκυρας και άλλων πολλών σημαντικών οδικών δικτύων.
Η κοινοπραξία ανέλαβε την «βαριά συντήρηση» της δέυτερης γέφυρας στο Βόσπορο “Fatih Sultan Mehmet” που θα κλείσει για τουλάχιστον ένα έτος και αναμένεται να κοστίσει περισσότερο από 500 εκατομμύρια δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου