Οι καθημερινές πτήσεις στην Κωνσταντινούπολη ξεπερνούν κάποιες ημέρες τις 1000 και οι 3 διάδρομοι απογείωσης-προσγείωσης δεν αρκούν κάποιες φορές στην κίνηση με αποτέλεσμα να καθυστερούν πολλές πτήσεις ενώ πολλά αεροσκάφη κάνουν κύκλους στον αέρα. Παράλληλα οι καθυστερήσεις προκαλούνται και λόγω έλλειψης χώρων στάθμευσης αεροσκαφών. Οι θέσεις στάθμευσης στο αεροδρόμιο ανέρχονται σε περίπου 100 ενώ μόνο οι Τurkish Airlines διαθέτει 180 αεροσκάφη.
Ο πρόεδρος των Τουρκικών Αερογραμμών Χαμίτ Τοπτσού, ανέφερε πως η εταιρεία του το 2011 ζημιώθηκε κατά 110 εκατομμύρια Ευρώ λόγω των καθυστερήσεων.
Αυτό που ζητά ως άμεση λύση του προβλήματος η Τουρκική εταιρεία είναι η μεταβίβαση της έκτασης της αεροπορικής της βάσης της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας, στο αεροδρόμιο Κεμάλ Ατατούρκ για να ανοίξει χώρος στάθμευσης αεροσκαφών αλλά και κατασκευή νέου διαδρόμου προσγείωσης. Παράλληλα προτείνεται η απομάκρυνση των αποθηκών των εταιρειών επίγειας εξυπηρέτησης, σε άλλον χώρο.
Και όλα αυτά όταν ήδη λειτουργεί και δεύτερο αεροδρόμιο στην Κωνσταντινούπολη , το Σαμπιχά Γκιοκτσέν στην Ασιατική όχθη της Πόλης και ηδη συζητείται για την κατασκευή και τρίτου αεροδρομίου.
Η Κων/πολη έχει γίνει πραγματικός κόμβος για τις αεροπορικές εταιρείες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου